Техпаспорт на нерухомість є важливим офіційним документом, в якому міститься докладна інформація про характеристики об’єкта нерухомості. Він видається органами технічної інвентаризації та відіграє важливу роль у низці операцій з нерухомістю. Щоб замовити виготовлення технічного паспорту на будівлю, конкретний об’єкт, їх власники звертаються до БТІ (бюро технічної інвентаризації) самостійно. Але є й інші, простіші та швидші за термінами способи отримати техпаспорт на житло чи комерційну нерухомість.
Навіщо потрібне обов’язкове оформлення техпаспорту
Багатьох власників нерухомості зараз цікавить питання про незаконне будівництво: спати спокійно чи готуватися до штрафів? Фахівці компанії Консалт Івест Буд роз’яснять усі тонкощі ситуації та допоможуть знайти найкращий вихід. Клієнтам доступний широкий спектр вирішення питань з нерухомості від професіоналів.
Отже, чому потрібно вчасно оформити техпаспорт?
- Без документа неможливі угоди з нерухомістю. При продажу, даруванні, обміні або успадкуванні об’єкта нерухомості техпаспорт може знадобитися для підтвердження параметрів об’єкта (площі, поверховості, роки побудови).
- Також техпаспорт фігурує у реєстрації права власності, необхідний він і для узгодження перепланування та реконструкції приміщення чи будинку. У цьому випадку документ відіграє роль відправної точки робіт, оскільки фіксує стан об’єкта. На його основі затверджуються чи відхиляються зміни.
- Техпаспорт пред’являють при отриманні дозволів на будівництво, реконструкцію або введення об’єкта в експлуатацію.
- Якщо намічаються судові суперечки щодо меж ділянки, часток у майні, якщо суперечки стосуються неузгодженого перепланування, то без техпаспорта також не обійтися. Оцінюючи нерухомість, техпаспорт використовують як джерело даних про його характеристики.
- У технічному паспорті об’єкта завжди вказуються такі дані – адреса та призначення об’єкта, загальна та житлова площа, планування та поверховість, рік побудови будівлі. Там же можна знайти інформацію щодо матеріалу стін та перекриттів, особливостей прокладання інженерних комунікацій. У паспорті будівлі вказують поверхові плани та експлікації всіх приміщень.
Чому обирають послуги Консалт Івест Буд
Самостійно отримуючи техпаспорт, можна зіткнутися із тривалим та складним збором документів та довідок. Для оформлення техпаспорту потрібні багато даних – проектна документація на об’єкт, а також копії документів, що підтверджують право власності на квартиру або будівництво.
Щоб оформити техпаспорт без проблем та узаконити будівлю, зробити новий паспорт на будь-який об’єкт нерухомості, звертаються до української компанії Консалт Івест Буд. Це найефективніші та гнучкіші вирішення проблем, доступні ціни та оптимальні умови співпраці.