Фастфуди мають велику популярність. Вони дозволяють швидко перекусити за відносно невелику вартість. Ресторани швидкого харчування привабливі не лише для відвідувачів. Це ще й популярний та прибутковий бізнес. Але щоб він став саме таким, треба розумно ставитися до його відкриття та розвитку.
Обладнання та розхідні матеріали
Ці витрати належать до перших статей розходів. На старті бізнесу треба визначитися з типом обладнання, яке треба придбати. Не варто на ньому економити. Високоякісні пристрої дозволяють готувати дійсно смачні страви, які по достоїнству оцінить цільова аудиторія. До того ж високоякісне обладнання прослужить протягом багатьох років. У той час як дешеві пристрої швидко ламаються та потребують заміни, що призведе до нових витрат.
Розхідні матеріали – це постійна стаття витрат. Сюди відносяться:
- посуд;
- упаковка;
- серветки;
- зубочистки та ін.
Запаси цих виробів потрібно регулярно поповнювати. При цьому треба знати, що одноразова посуда оптом обійдеться дешевше. Тому слід налагодити співпрацю з одним постачальником.
Меню – візитна картка закладу
Привабливе меню приверне увагу цільової аудиторії, тому його складенню треба приділити багато уваги. Щоб збільшити прибуток, до меню можна додати:
- Добавки – в асортименті мають бути компоненти до страв на вибір клієнтів. Так, виграшним моментом буде начинка для піци за власним смаком відвідувача. Можна включити можливість додати до готового рецепту гриби, перець, зелень тощо. Піца – не єдина страва, яку можна урізноманітнити таким чином. Так само можна зробити з бургерами та сендвічами.
- Вегетаріанське меню – воно приверне увагу додаткової аудиторії. Крім того, подібні страви можуть стати візитною карткою фастфуду.
- Комбо-пропозиції – додайте до меню комплексні обіди з 2-3 страв та напоїв за вигідною ціною. Це гарантовано збільшить прибуток.
- Дитяче меню – воно дозволяє охопити велику аудиторію сімей. До меню слід додати гарніри без спецій, нагетси та котлети, молочні коктейлі, морозиво та ін. Додатковим плюсом буде привабливе оформлення страв.
- Сезонне меню – влітку добре продається морозиво та смузі. Взимку слід урізноманітнити кавову карту.
- Спеціальні пропозиції – можна проводити акції та зробити систему лояльності. Також додаткову увагу привертають пропозиції дня.
Меню – це не тільки список страв, які можна відвідати у закладі. Це ще й формат, за допомогою якого фастфуд доносить інформацію. Меню може бути у вигляді буклета, екрана, дошки. Якщо йдеться про буклет та екран, то слід розробити привабливий дизайн. Не варто перевантажувати меню картинками та кольорами. Так, кожен знає, як виглядає американо та еспресо. Краще додати фотографії фірмових страв, ніж гарячих напоїв. При оформленні меню слід вибрати 2-3 кольори, не більше. Нерідко всі формати меню представлені в закладі. Так, на дошці можна писати про пропозиції дня та акції.
Ефективність праці персоналу та якість обслуговування
Робітники мають добре орієнтуватися в меню та складі страв. Крім того, вони повинні вміти продавати. При цьому робітники мають вміти правильно спілкуватися з клієнтами та схиляти до вибору певних страв, наприклад, спеціальних та сезонних пропозицій.
Якщо говорити про персонал, то власнику слід подбати про форму одягу. Краще купити однакові комплекти у фірмових кольорах закладу. Це підвищить репутацію фастфуду в очах відвідувачів.