До чого сниться 😴 Короп уві сні – по 90 сонникам! Якщо бачиш уві сні Короп що означає

До чого сниться Короп:
тлумачення сну по 90 сонникам

До чого сниться Короп уві сні по 8 сонникам?

Нижче ви можете безкоштовно дізнатися тлумачення символу «Короп» за 8 онлайн-сонникам. Якщо ви не знайшли потрібний тлумачення на цій сторінці, скористайтеся формою пошуку по всім сонникам нашого сайту. Також ви можете замовити персональне тлумачення сну експертом.

кулінарний сонник

Є уві сні коропа – придбати турботу, з’єднану з вигодою; ловити коропів, викликаючи їх зі ставка звуком дзвіночка – піддатися дурному обману.

Малий Велесов сонник

Короп – хлопчика народиш; зловити – знайти хорошу роботу, одужання.

Новітній сонник

Короп – минуле принесе неприємності.

Сонник XXI століття

Бачити або впіймати коропа уві сні – означає знайти хорошу роботу; ловити коропів через ставка – означає наяву наразитися на дурному обману; є коропів уві сні – до турбот, пов’язаних з вигодою.

Сонник від А до Я

Бачити уві сні коропа – означає, що наяву вас здолають турботи, пов’язані з добуванням грошей.

Якщо уві сні ви бачите коропів, яких аж кишить у водоймі – такий сон віщує, що доля щедро обдарує вас своєю прихильністю.

Дохлі коропи – віщують прикрощі та втрати.

Для молодої дівчини купувати уві сні коропів – віщує щасливу любов.

Смажити коропа – означає, що на вашу долю випадуть серйозні випробування, які ви стійко перенесете, зберігши самовладання і оптимістичний погляд у майбутнє.

Є уві сні коропа – досягнете успіху завдяки підприємливості та вмілому використанню сприятливих обставин.

сонник Мандрівника

Тлумачний словник сновидінь

Є коропа – придбати турботу, з’єднану з вигодою.

Український сонник

Бачити або впіймати коропа – знайти добру роботу; одужати.

Приснився Короп, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Короп уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Здравстуйте. мені на дні приснився сон (помоему з четверга на п’ятницю). Наче я з компанією десь на море &# 8212; ловимо рибу (але жінок напевно не було). хто то зловив коропа і передав мені, але я його не втримала. і не пам’ятаю що б було сонце. потім я вдома у батьків зібралася забратися у сестри в кімнаті, посунула диван, а під диваном чисто, але навколо повно фекалій (де цілі, де размазанность). думка була, що це племяшкіни, але чому тоді сестра не прибрали і дозволила какати прямо на килим. я вийшла з кімнати -залишити прибирання для сестри. потім запитала у тата, чи забрав він з моря речі. він відповів немає. я сильно на нього розсердилася і почала лаяти, пояснюючи, що ті речі коштують грошей (матрац гривень 300, три крушку по 15 грн, тарілка грн 10 і по дрібниці &# 8212; так уві сні і перераховувала). і пішла сама за всім цим добром через город, а там цілі гори гною (пройшла повз). коли дійшла до моря &# 8212; воно виявилося дивним &# 8212; як ніби в приміщенні (бачила три стіни &# 8212; бічні і перед собою і вроди б була стеля) але по відчуттях море йшло в перед далеко за стіну. я полізла в воду за матрацом (залізла напевно по пояс) і вирішила перевірити чи немає нічого на дні (може що щось впало з матраца) дно було песчанной з черепашками і в цей момент мені під пахву підплив великий короп. я його без праці винесла на берег, хотіла розгледіти краще, але тут він спробував видряпати мені очі рудими котячих лапами, спочатку однією потім другий. обидві лапи я встигла зловити. на цьому я прокинулася

На березі озера лежали вудки, дивлюся йде клювання, я витягнув вудку але гачок був порожній, я ще раз закинув і знову клює я підсікаю і назад порожньо, на третій раз я витягнув з води ВЕЛИКОГО дзеркальний короп З золотою лускою.

ЦІКАВО  Сонник Народ 😴 приснився, до чого сниться Народ уві сні бачити

Вітаю. Мені сьогодні наснилося кілька дзеркальних Карпов в річці. Я їх бачила також над водою. Вони були великими.

мені снилося в ту ніч багато чого на на ранок я ясно пам’ятала тільки один фрагмент: риби середнього розміру з красивою дзеркальної чушуей плавали в дуже прозорій воді типу ставка а дивилася на них зверху

мені приснився в руках капрі або лящ, з лускою великий в розмірах, я думала відрізати йому голову але не зробила цього.уві сні я промовляла слово рибки акваріумні, мила траву з акваріума, і питала у знайомого чоловіка чи є у нього вдома рибки.

Золотий великий короп
я її не ловив а просто шол по льоду а вона з’явилася в ополонці в чистій воді! я кинувся до неї вона дуже швидко спливла і викинулася на лід в следуйщій тополонке і я швидко підбіг відштовхнув її ногою від ополонки щоб вона не пірнула назад і прокинувся!

Наснилося багато невеликих свіжих коропців, дуже в хорошому вигляді густо вибирала серед них молода дівчина, працюємо з нею разом.

Добий день. Мее приснився сьогодні живий великий короп. Подруга зловила за хвіст, а її чоловік нооой на нього настуііл що б не втік але він живий. Одне але вона еоо в піску зловила але він був чистий дзеркальний аж. пісок чистий.

наснилося що проходячи повз ставка я побачив що води стало більше і там де був берег деяка його частина зайнята водою і нагадує мілина, а на цій мілини в прозорій воді стоїть великий короп, і я бив дуже радий що побачив такого красеня і здивований одночасно, що так піднялася вода влітку, було дуже тепло добре погода уві сні була прекрасна

я з чоловіком приїхали на машині на маленьке орендує озеро і там сиділи рибалки і ловили один за одним коропи на вудку і ми підійшли до них нам сказали що ловити неможна це озеро в оренду ми не послухали і чоловік заліз в воду і став руками ловити рибу і кидав мені на берег дуже великі коропи і я взяла один короп і понесла в машину і приїхали орендарі і ми швидко сіли в машину і у їхали

Доброго дня. Це було на новому кладовищі яке нещодавно відкрили. Там ми що то прибирали (траву або ще що то) і там був ставок. В якому була риба. Я була по коліно у воді і зловила руками чорного коропа.

У ніч на 23-е пріслінлся дуже неприємний сон. У досить великій водоймі (велике озеро або море) плавала разом зі знайомим хлопцем. Фарби уві сні були темні, каламутні, а вода глибока і теж дуже каламутна. Тут хлопець каже &# 171; Дивись, он на нас акула пливе, бачиш плавник?&# 187;. МИ злякалися і попливли до берега. Як тільки допливли, побачили рибу &# 8212; це був гігантський (більше метра) короп. Він був явно хворий, дивився на нас так, як ніби хотів щось зробити. Вселяв неприязнь, страх, відраза. Але було зрозуміло, що на суші ми в безпеці, він нам не зробить нічого поганого.

наснилася риба короп у ванній кілька штук 4.і в під’їзді два в тазі я їх з початок викинула з таза одна риба на мене подивилася у неї були дуже красиві очі я їх поклала в таз і налила в нього води чистою прозорою.

Короп в акваріумі і що то говорить я буджу маму і кажу розбудити тата а тата говорить ч то треба сказати тітці Гаши Мами і Гаши вже немає

Якийсь водойму, але не річка, я з кимось, це жінка, хто не-пам’ятаю вода каламутна і ми стрибнули туди і пливемо, в одязі, але відчуття мокроти немає і не було, вода кишить коропами, самими звичайними, які продають у нас на ринку з балейки з рибгоспу, але вони майже всі великі та жирні, нас вони зачіпають, т.до. їх багато&# 8230; просто можна йти по ним і я дивуюся цьому і тут короп, не те що великий, більше мого зросту, вистрибує як буд-то б з води на берег, або спочатку пливе в тому напрямку я хапаюся за нього і він виносить нас .тобто себе і мене на берег все, по відчуттях я суха&# 8230;.водойма не річка, ставок може бути&# 8230; але вода каламутна саме каламутна

ЦІКАВО  Сонник астрономія до чого сниться астрономія уві сні за сонником Астроскоп

приснився короп, я його зловив на спінінг!і приснилася величезна риба в мілководді, але просто спостерігав ето з боку

чужа країна, я шукаю будинок за адресою, звертаюся до поліції, їдемо по берегу річки і бачу багато риби, поліцейський розповідає, що кожну ніч і під ранок коропи виходять на берег, один короп навіть отзеркаліть. І в кінці одного коропа поїла щука, я його ловлю і хочу відвезти, але мені пояснюють, що на огляді в літак нас не пропустять. я шукаю варіанти. В кінці я думаю, що його можна засолити і з’їсти.

На берег річки викинуло багато риби, я її розглядала і одна велика рибина проковтнула пачку грошей. хтось мені сказав:&# 187; Бери її швидше&# 187;. Я взяла рибу, дістала з рота гроші і понесла її додому. Так, риба була велика, слизька і це точно був короп.

Мені приснився сон, ніби я на морі, вода була дуже чистою і прозорою.І я побачила як пливе короп&# 8230; і вирішила зловити&# 8230; В результаті зловила&# 8230; До чого це.

Привіт мене звуть Ганна сьогодні мені приснився сон як я чищу рибу короп середній з великою лускою !! раніше мені снився сон на подобі цього сну в каламутній воді схожа риба на коропа і до її живота прикріплений міхур

У ставку або в озері люди ловили рибу. Я підійшла до краю берега і нахилилася подивитися в водойму. По праву руку в цій водоймі росли водорості. Першою підпливла до цих водоростей рибка по менше з блискучою лускою і різко попливла, а другий підпливла раба схожа на коропа, середніх розмірів, і я засунула руки в воду і дістала з води. Мені здалося, що риба була жива.

Наснилося СМАЖЕНА РИБА І МЕНІ ВО СНЕ ВІД НЕЇ нудить і ВІД малосольні ТЕЖ РИБИ ТОЙ ЖЕ ДО ЧОГО ЦЕ СНИЛОСЯ.

У темній металевої кімнаті распологайся лунка . коли до мене подошол хто то з усіх щілин посипалася риба. Толі короп, толі карась. Колір риби був чого чорний з одбліском. На цьому сон припинився. Цікавимося до чого може це бути. Ну точно не до береміності. Я чоловік. [email&# 160; protected]

Вітаю! Я ловила рибу з татом, тобто він ловив, а я стояла поруч. Вода була дуже брудна і зі сміттям, але в ній плавали дуже красиві золоті коропи. Папа зловив одного невеликого на вудку.

був з товаришем на риболовлі, закинув вудку і витягне великого коропа який навіть не пручався

в річки зловила на вудку 5 коропів спочатку 3 великих дрібного прям сілявка і не короп потім знову середній короп до чого б це

я плавав по ставку і я випав з лотки потім плив до берега і побачив рибу велику і вдарив її потім вона мене схопила за ліву ногу і почала тягнути на глибину а тримався за гілку поки не виліз з рібой на берег

Вітаю! Уві сні я патрали коропа. Луску не чисто, плавники НЕ обрізала, а просто видаляла нутрощі. Потім замість риби обличчя чоловіка . Толі мрець, то чи зомбі. добре запам’ятала очей: блакитного кольору, порожній і мертвий, як у зомбі.

Купаємося з дитиною на річці, а навколо нас великий короп і якась чорна риба ще.Побачивши чорну рибу ми вийшли з річки.

ЦІКАВО  Анна Седокова заклала прикраси в ломбард, щоб сплатити кредит.

Снилося, що бачу коропа на снігу, який ворушить ротиком і дивиться очима, і я його взяла в руки і опустила в банку з водою і він став дуже енергійним (багато плавав, ворушився)

величезний короп плавав в повній бочці з прозорою водою, я хотіла його приготувати, але він почав показувати, що ще відмінно плаває і немає потреби позбавляти його життя

бачу уві сні як я з чоловіком тягну сітку як ніби вона заплутана і ми подумали що нічого не піймали.розкриваємо мережу а там великий короп і невелика купка невеликої риби (але не короп а різні)

Доброго дня!) Сьогодні приснилося як я на містку своїми руками спіймала трьох коропів&# 8230; і притиснула до грудей.. один дуже спритний вистрибнув і так спритно побіг до річки. був дуже щасливий що втік&# 8230; і я ось тепер навіть незнаю до чого б такий сон до сприятливого або поганого (((

Переді мною багато великих коропів і я вибираю якого б взяти щоб посмажити, і саме хочеться якого-небудь коропа побільше вибрати.

Відпочивали з чоловіком на озері, я сиділа на пірсі, він стояв у воді і раптом нахилився в воду і витягнув руками величезного коропа, тримаючи його за зябра.

снилося, що ми з хлопцем поїхали на риболовлю і тільки він закинув спінінг він відразу витягнув коропа та ще величезного, але коли він його дістав на берег він зменшився в розмірах (як кулька здулся) і я його тримала в руках а потім підійде до річки я бачила багато коропів стояла і спостерігала за ними. Потім подошол до мене мій хлопець і ми руками взяли одного за щелепу подивитися на нього (начебто на вигляд він був середніх розмірів, але коли він підпливав до нас він все більше і більше ставав&# 8230; що тільки і могли взяти його за губу)

Плавав у водоймі де побачив багато риб. І тут рибалка на березі зловив великого коропа, я йому допомагав його витягати на берег. Короп 57 кг. Потім він зняв його з гачка і відпустив. Пізніше я ще бачив як він ловить рибу і у нього прорвалася волосінь коли він вцтягівал ще одну рибу.

Сьогодні снилося, що я в свою ванну випустив коропа, великого і маленького, і граю з ними. Карпи були живі і дуже рухливі. Пару днів назад, теж снилася жива риба. Багато риби. Подробиці не пам’ятаю. Тижнів зо два тому снилася риба в акваріумі, теж жива. Загалом, протягом місяця, мені часто сниться риба.

Доброї ночі мені наснилося ч то я був на водоймі як в заплаві а там плавали великі і малі коропи але при цьому я ловив сірого зайця і зловив він дряпався і кусався а я знаю як з ними поводитися і не відпустив його. Погода було дуже тепла дискомфорту не було.

Купила два великих, живих коропа. Причому в двох білих пакетах, як купувала не бачила. Бачила тільки, що несу їх додому в двох руках. Карпи великі і добрі

Великий короп, кг так на 40, з живими, хто плаче очима, з синіми сльозами. Він просто лежав, не тікав, чи не відпливав і на мене дивився

Я врятувала величезну рибу і принесла її додому в акваріум

Мені снилося що я працювала у великому приміщенні (взагалі я вихователь і у мене свій домашній дитячий сад) з дітьми і своїми колегами по музиці але раптом приміщення виповнилося водою і я з дітьми опинилися серед риб великих золотистого червоних красивих.Я їх не ловила, а спостерігала як вони плавали між нами

риби падали разом з дощем плескалися в калюжах я подошол і дістав з калюжі коропа на кг 10