Дженніфер Лопес, Наталі Портман і інші голлівудські зірки, які втратили свій бізнес, тільки почавши його
Багато знаменитостей пробують побудувати бізнес на своєму імені і популярності. Але частіше відбувається все навпаки і бізнес терпить крах. Наприклад ресторан Дженніфер Лопес обходили стороною навіть шанувальники, а Бейонсе витратила величезну суму на розкрутку свого бренду, але в підсумку залишилася ні з чим.
РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС ДЖЕННІФЕР ЛОПЕС
Задумка у Джей Ло була дуже навіть цікавою. Вона мріяла відкрити ресторан, де б готувалися страви за фірмовими рецептами її мами. Але коли ресторан відпрацював кілька тижнів, пішли чутки, що їжа там не особливо то і смачна. Клієнтів стало зовсім мало, навіть ті, хто ходив туди заради кінодіви, поступово забули туди дорогу.
На плаву заклад протрималося близько 6 років, після чого закрилося. Потім Лопес пробувала займатися дизайном одягу. Але і цей проект для неї став невдалим.
ОЗДОРОВЧИЙ БІЗНЕС ГВІНЕТ ПЕЛТРОУ
Актриса має одразу кілька особистих марок в різних сферах послуг. Цього літа їй прийшла нова ідея. Вона вирішила проводити семінари про здоровий спосіб життя. Народу записалося багато, але всі вони були розчаровані.
Присутні розповіли, що їм насильно намагалися нав’язати товари які Гвінет випускає під своїм брендом. Саму господиню заходу вони побачили тільки мигцем. До всього іншого, в обов’язки учасників входила купівля номери, в одному з найдорожчих готелів. Бонусом їм обіцяли вегитарианские сніданки, які виявилися просто жахливими на смак. А обіцяна програма з дихальним методиками проводилася непрофесіоналом в підготовленому для цього приміщенні.
А ось у веденні свого блогу про здоровий спосіб життя Гвінет дуже навіть досягла успіху. Але якщо передплатники вірять всім її порадою, то наукове товариство не раз оскаржило її пости та рекомендації в судовому порядку.
Не так давно одне медичне співтовариство змогло успішно довести, що масло, яке актриса позиціонує, як засіб від головного болю, є пустушкою. Довівши це, вони відсудили у Гвінет 145 000 доларів.
Але на сьогоднішній день ще жоден її клієнт не поскаржився на неї. Всі вірять в ефективність досить дивних препаратів і пристосувань від усіх хвороб. Але якщо ж її покупці будуть чимось незадоволені, то вона може витратити зароблені гроші на свій захист у судах.
ДИЗАЙНЕРСЬКИЙ БІЗНЕС БЕЙОНСЕ
Разом зі своєю мамою співачка спробувала відкрити магазин дизайнерського одягу в азіатському стилі. Вона уклала договір з фабрикою, яка була на межі закриття. Умови, в яких отшивалась одяг, її турбували менше всього.
Співачка витрачала значні суми на розкрутку свого бренду, але плодів це так і не принесло. Реклама за участю дітей обурила громадськість. Дівчата на підборах і при повному макіяжі ходили в одязі незрозумілих кольорів і дивного крою. У підсумку речі виявилися низької якості. Народ, купивши щось, більше ніколи не повертався туди, незважаючи на знаменитого директора. Магазин довелося негайно закривати. Після цього Бейонсе відмовилася від ідей займатися бізнесом.
ВЗУТТЄВИЙ БІЗНЕС НАТАЛІ ПОРТМАН
Актриса вирішила зайнятися розробкою взуття, спеціально для вегитарианцев. Разом з відомим взуттєвим брендом вона випустила колекцію туфель. Ціна однієї пари склала 200 доларів. Її вихваляли, приводили в приклад, але купувати її взуття ніхто не поспішав. Багатьом не подобався дуже аскетичний дизайн туфель, інші говорили, що ціна занадто висока. У підсумку довелося згорнути бізнес і всі пари взуття забрати собі.
КЛУБНИЙ БІЗНЕС ЛІНДСІ ЛОХАН
Любителька вечірок і нічного життя, Ліндсі вирішила відкрити свій нічний клуб на грецькому курорті. Поки вона асе організовувала, навіть встигла зняти реаліті-шоу про саму себе. Там вона розповідала про те, як організовувати роботу кухні і офіціантів. Одне літо клуб відгримів. А ось на другий сезон він так і не відкрився. Місцеві жителі розповідають, що відвідувачів там було достатньо, але мабуть виручки вони приносили маленькі. Зараз клуб знаходиться в запустінні. Про причини закриття Лохан нічого не говорить.