Сонник Їзда на мотоциклі 😴 наснилася, до чого сниться Їзда на мотоциклі уві сні бачити

Їзда на мотоциклі – енергійні й активні дії в просуванні проектів сприяють просуванню по кар’єрних сходах. Якщо ви їхали уві сні дуже швидко, доведеться прискоритися в виконанні роботи в житті.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилася Їзда на мотоциклі, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Їзда на мотоциклі уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Я заснув раптом нісчем-нісего я їду на мотоциклі хорошому добротному . Спочатку їхав акуратно так як в місті виїхав на трасу і погнав швидко швидко, а потім стало трохи страшно зменшив швидкість . Їду я тепер по полю бачу старий косить траву нічого не сказавши я розвернувся навколо нього і поїхав назад. Ось, що я пам’ятаю.

Друг вставав на диби на мотоциклі а я у нього взяв мото та почав ще краще це робити чим він навколо були друзі їм це подобалося але було одне але мотоцикл ДЛМГ коли я почав встовать на диби

я їхала з дорогою людиною на його мотоциклі, через цієї поїздки кинула всі справи, ми побачили одного цієї людини недолюблюють мене, зупинилися, хлопець відійшов, потім повернувся і я прокинулася.

Я біля будинку батьків їздив на мотоциклі, в реальності так і є, тільки це було уві сні я трохи прокотився від будинку і назад, кермо трохи був не налаштований а так уві сні не було напруги, стресу

ЦІКАВО  Одяг у соннику: бачити і приміряти нову, вибирати в магазині, носити стару і брудну

Наснилося ніби ввечері (або вже вночі) катаюся на мотоциклі а сестра на скутері. я проводжаю її до будинку, потім знову катаюся, виконую всякі трюки на мотоциклі і мені це дуже подобається. У житті у мене немає мотоцикла, але я завжди хотіла його купити, як тільки отримаю права.До чого сниться такий сон?

Доброго дня. сіла за кермо машини з дитиною, в процесі їзди, коли дорога стала вузькою, виявилася на мотоциклі. якийсь час петляла і виявилася в тупику.

Вітаю. Часто сниться подібний сон. що я за кермом байка, спортивного. Легко управляюся в його управлінні і часто бачу уві сні їзду на задньому колесі. Раніше не дивувався подібним снам оскільки сам байкер і робив це на Єву&# 8230; Думав це моя підсвідомість і викликає ці сни. а тепер я вже довгий час не сідаю за кермо мотоцикла а сни часто знятися

Вітаю . Мене звуть теж Тетяна мені приснилося що я їду за кермом коричневого мотоцикла. Дуже зручний я їду і зупиняюся підходить незнайомий хлопець і показує як правильно на що натиснути щоб була хороша швидкість. Потім я бачу цю пару з великою каляску і розумію добре що я чекаю свою машину. І дуже дорогу. Хоча я не водій. Допоможіть розтлумачити.

Я з якимось напарником виявилися в будівлі. Сіли на 2 байка както інтуїтивно я свій завів. На підлозі був гравій ! Почав їхати по цьому приміщенню але швидко перед собою побачив сходинки близько 10-15 . Трохи прискорився переднє колесо піднялося і я досить легко на неї заїхав без падінь .

я участвувала в перегонах, їхала на мотоциклі з дуже великою швидкістю. переді мною була дівчина-блондинка. яка сьехать з дистанції і я виявилася першою і поїхала далі.

ЦІКАВО  Матрац: тлумачення сновидінь з популярним сонникам в залежності від деталей сюжету

Їду на мотоциклі з мамою, ми не можемо впоратися з керуванням. Справа в тому, що маму я втратила півроку тому. Зупиняє нас даїшник і відпускає, з умовою, що я зроблю права і не буду так швидко їздити

Їзда на мотоциклі, в школі, по поверхах, потім виїхав на вулицю. Іноземний мотоцикл, за назвою скидається на польський або сербський. До цього їздив на мотоциклах пару раз&# 8230;

Привіт, мені сьогодні приснився сон, ніби я їду на мотоциклі (причому мені ніколи не снилися мотоцикли), роблю 2 кола і злазив (мотоцикл чорний), потім мені дають довідку про вагітність. що до чого взагалі?

Вітаю. Снилося як ніби я їду ззаду на мотоциклі, попереду шофер, я його не знаю. Наркоман якийсь. Він їде під кайфом з закритими очима, я боюся, що ми Разоб’ем, тому що їдемо жахливо, в різні боки нас заносить, з великою швидкістю. Але потім він різко відкриває очі і приходить до тями і зупиняється. Я від радості зістрибує з мотоцикла, що доїхали живі і хдорови. І прокинулася&# 8230;. Не розумію до чого б цей сон?

Мені наснилося, що я взяла у свого коханого хлопця мотоцикл покататися.І ось я їхала, їхала як раптом зустріла свою подругу, я зупинилася поклала мотоцикл на асфальт біля якогось будинку і побігла до неї, обняла її.Ми трохи поговорили і я вирішила знову піти до мотоциклу і продовжити свій шлях далі.Як раптом я зустріла своїх друзів і вони мене запросила піти з ними на танці в якесь незнайоме мені сдание, я погодилася.Так ось зайшли ми в це сдание, дуже довго йшли по темному коридору як раптом виявилися в якійсь світлій кімнаті.Там я зустріла свого брата.Ми стали всі разом там танцювати я, брат і мої друзі.Як раптом у мене випав ключ від мотоцикла з кишені і відразу ж з’явилася дивна жінка вона мене запевняла щоб я їй віддала цей ключ.Я не хотіла його віддавати, тому що якщо я його втрачу мене хлопець буде лаяти цей же ключ від його мотоцикла.Та дивна жінка ножіданно обернувся в страшну відьму.Я почала бігти по довгому коридору але виходу не виділа.І ця відьма мене все таки зловила, забрала ключ і як вона сказала наклала на мене порчу.Після того як ця жінка зникла я побачила вихід і вибігла в двері на світло і на вулиці побачила своїх друзів вони мене вже давно чекали.Я їм розповіла що сталося і вони вирішили мені допомогти і забрати в цій відьми ключ.І раптом я повертаю голову і бачу як йде мій хлопець з його друзями я почала бігти до мотоциклу щоб підняти його з асфальту, звідкись вискакувати швидко і піднімаю його ставлю на ніжку.І подумала тепер я можу спокійно йти до свого хлопця, але його вже ніде немає тільки його друзі, а його немає.Я злякалася і прокинулася.

ЦІКАВО  Сонник Баба-яга 😴 наснилася, до чого сниться Баба-яга уві сні бачити

їзда на спортивному мотоциклі червоного кольору. але був ще незнайома людина ще на одному мотоциклі синій з чорним.