Сонник Автобус перекинувся 😴 приснився, до чого сниться Автобус перекинувся уві сні бачити

Автобус перекинувся – по сонником Феломени таке бачення вказує на незапланований хід подій і поточних справ. Слід переглянути плани на майбутнє, внести в них корективи з урахуванням подій, що відбуваються.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилося Автобус перекинувся, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Автобус перекинувся уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

вітання!мені пресінлся сон, що я аж від цього прокинулася&# 8230; ПРЕС що мене з друзями викрали потім повезли кудись вночі в автобусі, але ми якимось чином зумів вибратися з автобуса посеред якийсь дороги, я чомусь була босоніж, і через пару хвилин по дорозі швидко їхав автобус, не увійшов до поворот і перекинувся прямо на будинок..будь ласка підкажіть що це означає, чекаю вашої відповіді

я ухав в автобусі і він перекинувся в коком то лісі, після того як він перекинувся деякі люди в місці зі мною почали допомагати іншим і потім я витягнув водія з кабіни автобуса

я c сином їмо в автобусі на певній (не доїжджаючи) зупинки автобус падає на ліву сторону і я бачу що син з знайомої мені жінкою падають в мою сторону чую удар голови мого сина прям тріск я його гладжу по голові намагаюся заспокоїти переживаю обличчя підліткове з прищ хоча на момент аварії йому було лет7-10

Їхала в автобусі в село. Була я, мама, тато, і начебто сестра. Дорогу перекрили, довелося обьезжать. Коли сьезжаются з гірки автобус перекинувся. Зі мною все було впорядке. Я переживала за батьків, почала кликати їх, обзиватся до них (думала якщо живі &# 8212; обозвутся). Вони сказали що все нормально. Я з легкістю зітхнула і прокинулася.

я переходите дорогу як раптом різко майже продуманий гальмував автобус його розвернуло і він один раз висунувся люди не постраждали висловили а він горів і бобохал

Напишіть сюди Ваш сон для тлумачення&# 8230; їхали на автобусі робочому з роботи додому і повинна бути следуйщій зупинка моя, на повороті автобус ліг на бік ніхто не постраждав

мені наснилося що я сежу за кермом автобуса і на ходу просто вийшов з нього і пішов по дорозі а автобус повний людьми в тому числі моя дружина обігнав мене захопившись провалився в ставок і всі загинули

Мені наснилося, що автобус перекинувся. Я була в ньому, ніхто не постраждав. Потім автобус повернувся у вихідне положення

уві сні була з сином в атобусі, він перекинувся, ще там було багато людей. Потім і інший автобус перекинувся. І навколо руйнувалася земля

Їхала в автобусі по мосту, по нашій смузі була велика вибоїна, і водій вирішив проїхати по зустрічній смузі і захопивши нашу смугу, автобус накренився і ліг на бік.

мені наснилося що я їхала в червоний автобус і на повороті він стормозіл і став отьезжать тому, а потім знову поїхав і вперед і не справівішсь з упраління перекинувся.Я прокинулась

мені наснилося .що я їхала на автобусі який потім перекинувся , . але потім як вроди б я сама повернула час назад і залишилася як би жива, але мені кажуть що це не правильно . і приснилося що до мене причепився незнайомий чоловік потім їх стало двоє, і від страху я прокинулася !

наснилося що біжимо з сестрою..ввечері, темно було. біжимо на маршрутку ..тільки сіли, вона рушила і її кружляти починає по дорозі і ми перевертаємося

я була в чужій квартирі, дивилася у вікно, йшла сильна злива і одну з вулиць сильно затопило, їхав автобус №52, потрапив в яму, його підкинуло і перевернуло догори колесами, почали витягати постраждалих пасажирів.

Я їхала в автобусі, праворуч на 3 сидінні. Автобус був великий, а не микрик. Зі мною їхало 3 людини. На першому сидінні зліва сидів маленький хлопчик, на вигляд вчиться в 1 класі. Ще на другому сидінні сидів молодий хлопець, сидів як гопник, щось говорив. Ще зліва теж на третьому або на другому сидінні сиділа жінка або дівчина, я не запам’ятала, вона весь час мовчала і не рухалася.
Тут коли ми проїжджали повз сопок, з них почав скочуватися величезний білий пам’ятник, схожий на Леніна. Він зачепив наш автобус і автобус почав скочуватися стрімголов кудись. Я побачила, як хлопчик маленький дуже злякався, ми все ще сиділи на своїх місцях і навіть не падали, а падав тільки автобус. Я сказала хлопчик: Малюк, йди до мене!. Потім те ж саме сказав цей гопник і потім стало різко темно, як ніби ми померли і я перестала бачити цей сон, але я і не прокинулася. Мені стало снитися щось інше, але я не пам’ятаю

Я збираюся поїхати в іншу країну з подругою. Ми визначилися з готелем в якій будемо жити, забронювали, оселилися там. Але днем ​​ми гуляли по місту і побачили як автобус зламаний врізається в готель в якій ми живемо.
Я не знаю, може варто поміняти готель?

Наснилося що зі своєю дитиною і хлопцем сіли в маршрутку, проїхали не особливо багато і з’їхали в яр і там майже в повітрі три рази перекинулися

Я їду в автобусі з подружкою хочу Зупинити автобус и ВІН перевертається я Хотіла злапатісь за Щось но невійшло я хочу встати все Тіло болить

Наснилося что їду в автобусі Хотіла Зупинити его ВІН перевіртається я хочу зловити за Щось но неможу я лежу хочу встати но все Тіло болить я неможу піднятіся

ЦІКАВО  Сонник наступити в говно до чого сниться наступити в говно уві сні

наснилося, що їхали в маршрутці на маленькій швидкості, і вона перекинулася (дорога була, як в селі між хатами), я швидко вибрався з маршрутки, ніхто не постраждав, ми почали маршрутників допомагати збирати випали речі,. поруч з’явився пляж (як ніби морський). я ходив ще до пляжу мити деякі деталі, ще побачив серед випали речей золоті сережки кільця, і ще якихось форм вироби, одне я привласнив уві сні думаючи, що той не помітить, а це моя компенсація за шкоду

я з подружкою їхала на автобусі і нам треба було виходити і ми встали, а автобус почав спочатку як то повертати а потім перекинувся, але помойму він так плавно перекинувся що пострадавіх не було&# 8230;.потім помойму він знову почав перевертатися&# 8230;..

Мені снилося ніби я їхала в маршрутці, було темно і майже нічого не видно, водій був п’яний, він спочатку їхав змійкою, як би з боку в бік вів газель, а потім і зовсім згорнув в яр і ми стали котитися губорем вниз. Потім я проснклась

їхала в автобусі з сестрою і ще якимись людьми, перед нами аварія, наш автобус гальмує і перевертається, все залишаються живі, тільки моя сестра трохи накульгує, потім виявляється, що зі мною була ще внучка два рочки.

Вітаю. Наснилося що їхав взимку в автобусі, він почав заїжджати на крутий підйом з бруківки і перекинувся. я випав через вікно відразу ж, але мені встигло придавити голову і поранити руку. Викликав чотири машини швидкої допомоги. Коли повернувся до місця події якийсь лікар всім пасажирам вже надав мед. допомога і взявся за мене. У себе на голові я побачив 2 рани безпечні, від них боліла права сторона голови. І швидка яку я викликав в результаті не знадобилася. Голова боліла відразу ж після пробудження, хвилину приблизно. потім пройшла.

Вітаю.Снився мій колишній чоловік (який помер 2 місяці тому) Ніби їмо ми в автобусі напівпорожньому.На руках у нього наша дочка але маленька (зараз їй 20).Автобус їде погойдуючись і я боюся що він перевернеться.І раптом на якомусь повороті він так різко повирачівает що ось ось перекинеться.Я встаю і кажу зараз я запитаю що сталося.Але автобус зупиняється бо там межа якась і нас не пускають туди, і я повертаюся до колишнього чоловіка з донькою і говорю що треба чекати.При цьому він зі мною не розмовляв.Підкажіть що це значить.Наперед дякую.

їхали на високому автобусі прострорном зручному, куди не знаю. в автобусі були я і чоловік, і водій &# 8212; покійний свекор. пам’ятаю що він перекинувся і по-моєму загорівся і ми тікали кудись

Ну ми їхали з родиною до бабусі і раптом на високій швидкості автобус перекинувся.

Уві сні їхав в маршрутці сидів в самому кінці біля вікна (людей було не багато) і водій на великій швидкості не в увійшов в поворот і маршрутка перекинулася, повилітали шибки але я вилетить з маршрутки, різко встав і був повністю цілий і не шкодимо.

Вітаю. Мій сон з неділі на понеділок: я їду в небагатолюдною маршрутці по оч.поганій дорозі, автобус небезпечно маневрує і його кренить. У підсумку він перекинувся &# 8212; спочатку на бік, потім на дах, потім акуратно повернувся в робоче положення. Не було травм, я не переверталася, тримала рівне рівновагу на ногах, постраждалих не було, з водієм все добре. Пам’ятаю, що я попереджала водія про небезпеку, після того як автобус встав на колеса, я почала дзвонити в поліцію, вважаючи що вона десь розташована поруч. Місце було не зовсім знайоме, але маршрут звичний, навколо старовинні будинки, але мені здавалося, що я не далеко від будинку.

Було вогко, темно, на вузькій і рівній дорозі нікого, я був пасажиром автобуса, крім водія нікого не було, раптом на повороті нас занесло і автобус перекинувся, він дуже довго обертався, я міцно тримався всередині нього і не отримав травм, запитав водія все чи з ним в порядку, відповіді не отримав, сон раптово перервався

наснилося. що я кілька разів перекинулася на автобусі з великою кількістю людей, не постраждала взагалі

Пріcнілось, що їду в автобусі з мамою і сином, і ще в автобусі багато людей&# 8230; І тут водія несе в кювет і ми починаємо перевертатися, при цьому (я на яву вагітна) і уві сні я знаю що я вагітна і намагаюся схопитися за поручень, що б утримати і не перекидатися по автобусу. У підсумку він перекинувся рази 3 і став на колеса, ми вийшли з нього &# 8212; він поїхав далі, ми пішли пішки&# 8230; Прийшли на море і буд то сидимо на пірсі на матрацце і ось ось перевернемося в воду&# 8230; я починаю кричати &# 8212; тримайте нас&# 8230; і тут заповзає на матрацц маленька дитина і я його хапаю, що б він не впав і падаю з ним разом в воду&# 8230; і перед водою як буд то диво якесь то &# 8230; ми не плюхнулися боляче про воду, а тихенько увійшли&# 8230; і стали плавати))) До чого таке може приснитися?)))

Я пішла робити аборт, в лікарні лікар чоловік зробив мені укол але не чого не сталося я пішла з лікарні і думала залишити дитину села в автобус без водія зі мною їхала моя дочка і чоловік від якого я вагітна уві сні, більше посажіров не було автобус перекинувся але не хто не постродал я переживаю про уколі який зробив лікар хочу залишити вагітність намагаючись вийти з автобуса але я прокидаючись . потім сниться банку з молоком я п’ю молоко а там жаба вона вистрибнула з банки я намагаючись її зловити .

ЦІКАВО  До чого сниться півень: тлумачення снів з білим, червоним і чорним птахом, значення для дівчат, жінок і чоловіків

Здраствуйте. Допоможіть будь-ласка розгадати сон.
Мені приснився сон, що я їду в автобусі і в один автобус перевертається багато разів по дорозі. Люди які перебували в цьому автобусі вони падали по всьому автобусу (немов м’ячики). Я бачила як на Єву&# 8230; люди билися об автобус&# 8230; скла розбивалися&# 8230; автобус кружляв з людьми&# 8230; але тільки я сиділа на сидінні як приклеїла.
Я вижила одна в цьому автобусі&# 8230; сомной нічого не сталося.

ми їхали зі знайомими в готелі, і раптом почав перевертатися автобус. я міцно вчепилася в спинку сидіння і нічого собі не зашкодила, тільки пляшки з вином були в автобусі, вони розбилися. осколки розлетілися по всьому автобусу, ми їх дуже довго випльовували ще

Я. ЧЕКАЛА. АВТОБУС. НА. ЗУПИНКИ. АВТОБУС. НЕ. ОСТАНАВІЛАС. водій. АВТОБУСА.хлопчик. 10 12. років. автобус. Перевернулас

Я завантажувалася в автобус, який вирушав у подорож. Всередині автобуса було дуже жарко і багато людей. Я сіла посередині, трохи ближче до кінця, біля вікна. І чекала поки все буде завантажено. Водієм була жінка. Як тільки все завантажилися, ми вирушили. Водій швидко поїхав, так як автобус запізнювався. На першому повороті водій розвернув автобус дуже сильно майже на 180 градусів, і передня частина автобуса перекинулася, а задня де сиділа я залишилася в колишньому положенні. я дуже злякалася і прокинулася

Прісніломь що їхала на автобусі і погляд мій впав на сусідні сторону, там сиділи 2 дівчини 1 була вагітна.потім автобус став розганятися і на повороті я увиде брудний сніг потім автобус перекинувся.мої думки були хоч би все вижили і думала про вагітну дівчину.уві сні зі мною нічого не сталося вийшла з автобуса і відразу прокинулася.

Напишіть сюди Ваш сон для тлумачення&# 8230; сон де я їхала в полупустоп автобусі на великій швидкості і автобус перекинувся, я ще вагітна дуже злякалася

Автобус в дорозі перекинувся.Син вдарився об сидіння голову, крові не було і жертв теж.

Перекинувся автобус з людьми і впав біля води я був в ньому

Вітаю! наснилося, що всюди роблю дороги, на одній з них їде автобус з людьми, і яего починає заносити з боку в бік і я розумію, що він зараз перевернеться, і так це і відбувається, я починаю кричати і біжу туди, щоб допомогти людям

Їхала з хлопцем на екскурсію, водій не догледів і трохи пішов вліво, почав вивертати і всі ми перекинулися, але ніхто не постраждав, ми все спокійно вийшли і пішли

Вітаю! Мені снилося, що ми з чоловіком, братом і його дівчиною в іншому місті (місті нашого дитинства), сідаємо в маршрутку на набережній. Тут брат і його дівчина виходять покурити, ми їх чекаємо, а маршрутка їде. я чомусь не відразу кажу водієві, що забули пасажирів. тільки через 5-10 хвилин, він відразу розгортається і дуже швидко їде в зворотну сторону. І на повороті вже до набережної, ми перевертаємося в кювет. мій чоловік був пристебнутий, а я не була і впала на нього. Але ніяких травм ні у кого не було.
Пізніше ми всі разом каталися на теплоході, але цю частину сну я пам’ятаю погано.

Я стояла на обочене і дивилася як переходила дорогу дівчинка зі своїм татом, вона почала копрізнічать і не захотіла йти жо кінця перейти дорогу і в цей момент їхав трамвай і автобус, і що б не збити дівчинку автобус звернув врізався в трамвай і полетів на мене, я змогла відбігти, але уві сні це було нелегко, я плакала дуже злякалася

Уві сні автобустройство їхав випадково як то одна машина вийшла і автобус перекинувся я впала мені ніхто не допомагає я когось чекаю і ще чорний машина були 3 хлопця

Села в автобус, там була тільки я, водій і бабуся. Ми з водіям розмовляли . Він дуже погано їхав, раз 3-4 ледь не з’їхав з дороги, потім ми потрапили в яму, зі мною все добре було, останнє що я запам’ятала там всюди висіли темно-червоні штори.

Я їхала в автобусі, а потім автобус перекинувся і я теж була в цьому автобусі, але я була жива.Потім мені сказали, що автобус перекинувся

Наснилося, що автобус некерований мчить на мене, я ухилятися і він збиває молодого хлопця, він швидко встає і в крові йде

Привіт, мені приснився сон де я їду в гору і автобус перевертається, так само я почуттю біль уві сні, в районі голови з неї йшла кров і багато все ламали і вмирали (Автобус був зелений)
Пишу від імені подруги Марія

Ехалв в автобусі зі своїм колективом по чистій дорозі потім різко замети застряє і лягати на бік

Їхала в автобусі з дитиною, в автобусі ще були люди. Автобус перекинувся в річку, почали тонути. Але я прокинулася

Мені наснилося, коли я сіла в автобус він був порожній. Був тільки один посажір і водій. Ми рушили але чомусь їхали не по маршруту. Коли стали підніматися на гору. Автобус занесло, і ми впали на бік. І при цьому водій газував. Нас крутила по колу, і так вийшло що автобус встав на колеса. Але при цьому було таке не звичайне спокій.

перекинувся афтобус з людьми я поруч проходила дуже повільно так як не могла швидко .було дуже страшно

мені прісніломсь, ніби я їду в невеликому автобусі з незнайомими людьми, і раптом на повороті автобус перекинувся на дах, я відчула, що вдарилася головою, почала вибиратися з автобуса через віконце, на мою водієві відірвало руку, але потім я побачила його з пришитою рукою.

ЦІКАВО  До чого сниться їжачок: значення за сонниками, тлумачення для чоловіків, дівчат і жінок

Я сіла в синя чорної автобус і там був тільки водій і я ми їхали по дорозі і на повороті автобус перекинувся я не постраждала просто не понямала де я і потім прокинулася

Їхав в автобусі на маршруті потім права колеса отлітела перекинувся біля зупинки перший раз правий бік потім вгору перекинувся&# 8230; жертв не було людей мало було потім з автобуса самі виходили і я сам вийшов і все на це

Доброго ранку, мені приснився автобус який кілька разів перекинувся, але мене там не було, я просто побачила

я їхала в автобусі не пам’ятаю куди, по-моєму в строну будинку.
вин почавши хіта дуже сильно, перевернувши три рази ставши на колеса і далі почав перевертатіся и впавши у воду но я вібіла двері ногою і Віпле но непамятаю чи доплив я до берега чи ні.

Наснилося їду в автобусі з чоловіком.Тільки він сидить зсади, а я їду стоячи спереду і сміюся з незнайомим хлопцем. Через якийсь час автобус перевертається, я вилізла у вікно.і ніби як все врятувалися, але мій чоловік як пропав..Я обійшла весь перекинувся автобус не знайшла ні живого не мертвого.Причому перекинулися ми на мосту, а шукала я його в селі у бабусі, і розбитий автобус вже лежав у дворі.я зайшла в будинок, а його телефон і гаманець лежали там! Я подзвонила нібито йому, він каже я під крилом уже чомусь розбитого літака (тобто виявилося що вже літак розбився) я дуже плакала, хотіла дістати його звідти, кликала на допомогу але ніхто не хотів допомогти. А бабуся на прохання піти зі мною сказала я не зможу побачити цей жах, він там мертвий.я забилася в істериці, кажучи як же жити без нього! Вона каже ніяк. І я прокинулася. До чого це?!

сьогодні вночі наснився сон, ніби я їду на автобусі, і ми починаємо підніматися на міст і автобус не може заїхати подскальзивается і починає перевертатися кілька разів&# 8230;..і я прокинулася.

побачила трагедію. З гори летів автобус нескооткосов раз він перекинувся. Це було вночі . Була дуже налякана .

Мені наснилося що автобус перекинувся на людей і там була моя дочка він передавив їй ноги але ми її витягли і з нею було все в порядку.

Здраствуйте. У мене одна дитина. Але уві сні я бачила як ніби у мене Лва дитини і ми сіли і автобус відразу перевернусля. І діти то ді в шоці, взагалі не рухалися.

Доброго ранку Тетяна, сни мені сняться рідко і я в них скажу чесно вам не вірю, але сон здався такий реальністю що я прокинувся, уві сні я опинився в перевернутому автобусі на бік, причиною перевернутого автобуса виявився я, у мене вийшло виходить на зупинці дружина і я залишаюся в що продовжував рухатися автобусі, поспішно рухаючись вперед до водія я прошу його зупинити щоб вийти в цей момент водій не впорався з керуванням автобуса і ми перекинулися на лівий бік я опинився зверху людей, поспішно вибрався і пішов назустріч дружині, підійшовши до неї я перебуваючи в шоковому стані даю їй підсічені і плачу кажу їй про те що через мене з її вини я посприяв аварії

Я їхав по автостраді по третин смузі . Автобус пасажирський червоного світла їхав переді мною . Як мені здалося в ньому були діти . Автобус почав притискатися в ліво до бетонної огорожі автостради . Його занесло і він почав викручуватися і перекинувся на правий бік . Я їхав ззаду і хотів швидко оббігти місце проешествія але переломною почали одна за однією врізатися машини різного типу . Я подивився на право і бачив як авто вусі було машин 100 . Автомагістраль була забита . Я подумав це надовго . Мені здалося що ні хто серйозно не постраждав . Я прокинувся спокійно.

Привіт, я 5 років вже не вчуся в школі, приснилося що я і мій молодий чоловік на шкільній зупинці. Діти, учитель і молода людина сіли в автобус і він прокотився тому, потім вперед в гору і перекинувся і прокотився вниз, всі були живі здорові і особливо не постраждали. Я на все це дивилася і пішла допомагати всім вибиратися і поклала молодого чоловіка в ліжко відпочити, все в порядку, на обличчі у нього періодично була кров, або не в нього.

Стою в центрі міста і бачу як по кільцю їде жовтий двоповерховий автобус повний дітей, підлітків. І він перекинувся. Діти потрапляли один на одного, я почала їх по одному витягати й переносити подалі від автобуса і ложить на асфальт.

Я була в автобусі і він розвернувся.були люди але ніхто не кричав, все було спокійно. Якось вдалося його розгорнути, зупинилися, десь в кафе поїли&# 8230; потім він їхав без мене&# 8230;.були не в нашій країні і мені було страшно одній і не знала що робити. В руці мала телефон, простий, але дзвонити не було нікому за допомогу.

Група людей приїхала в великий будинок там щось було. Почався перерву ми з подругою поїхали на автобусі в магазин, вийшли потім вона перевела на інший автобус, а залишилася на о зупинці. Я відвернулася, повертаюся там лежить людина в зеленому, а автобус на боці просколіз за поворот.

Мені наснилося що перекинувся автобузі я в ньому їхала і ми перекинулися десь три рази було зима у мня пішла кров з носа і потилицю дуже хворів а так всі були живі

mne prisnilas&# 8217; awarija, avtobus perevernulsja, no ja ostalasj zhiva. chto by äto zbnachilo? poschla ty na xren