Сонник автобусна зупинка 😴 наснилася, до чого сниться автобусна зупинка уві сні бачити

Якщо сниться автобусна зупинка – чекайте виникнення серйозних перешкод на своєму шляху. Досягти поставлених цілей без їх подолання вийде.

Тому будьте морально готові до складнощів, впоратися з якими іноді вийде не так легко, як того б хотілося.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилася автобусна зупинка, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться автобусна зупинка уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Наснилося, що я їду на автобусі і боюся пропустити або не впізнати нкжную зупинку. Їду у справах пов’язаних з моєю подругою. В результаті виходжу на потрібній зупинці, бачу щось на зразок сільської місцевості. Відчуваю невпевненість через те що там попереду. І в далеке побачите три собаки. Я хотіла зрозуміти наскільки вони для мене є небезпечними, але виглядали вони цілком дружелюбно. Потім я прокинулася.
Буду вдячна, якщо зможете мені розтлумачити мій сон. Дякую, всього найкращого!

бачу уві сні ніби взявши з дому великий кухонний чим я попрямувала до автобусної зупинки, сіла на лавочку і сиджу там темно, потім бачу як старша сестра йде і я намагаюся не показуватися їй але вона бачить мене я намагаюся заховати чим встромляють його з боку лавочки потім вона йде і я думаю як піти додому з цим ножем що б ні хто не помітив раптом у мене виявляється в руках ще маленький чим його ховаю під кофтою заправивши в штани а великий чим я засовую в рукав і йду.

Здраствуйте! Мені наснилося що я стою в піжамі на зупинці і бачу як повз мене проїжджає мій молодий чоловік на тракторі і я розумію що все це відбувається в дуже ранній час і що шум трактора розбудить всіх хто ще сплять в будинках&# 8230; потім він повертається на автомобілі щоб забрати мене (я все ще в піжамі на зупинці), відвіз мене кудись, не пам’ятаю про що ми говорили в сні, але потім він дає мені молоко пити і губи мені медом маже. Що б це могло означати? Спасибі 🙂

з початок я їхала в автобусі люди були присутні я була одна потім мені нада виходити як зі мною виявляється дитина хлопчик дівчинка не зрозуміти.я з нребенком вийшла зі мною вже якісь 2 женчіни і згорток мене в рукахребенка вже не було подивившись в конверт у мене на руках я побачила собачку і вона говаріт ти погана і вирвалася з рук почала бігати навколо зупинки.я проснлась &# 8230; на яву .продовження сну я знову була на зупинці і постукала в кіоск відкрив мущина він їв локшину з сади мене стояло ще троє мущина і я пошлаза зупинку і прокинулася сон як на яву дуже реалестічний

я була в наметі глеб помоему різала.Тут не нізвідки не візьмись приперлися цигани (спочатку маленькі дівчинки, а потім баба) потім і мужик з’явився я хотіла пригостити дівчаток .коли хотіла їм що то давайте бабка і мужик нишпорили в моєму кошальке. я на млостей накинулася (Почала бити) на цьому прокинулася.

Привіт, мені наснилася автобусна зупинка, вони мені знятися часто, і буває що я уві сні раз’ежаю на автобусі, або поспішаю на автобусі на залізничний вокзал, і з таким же успіхом купую квитки на поїзд і ездию на поїздах в різних напрямках, а іноді бігу за поїздом&# 8230;.. в нашому місті де я живу немає ні автовокзалів ні жд вокзалів, а в тому місті який мені постійно сниться вони є. Ще снитися різні села як густо населені так і занедбані і міста теж бувають знятися занедбані. ось а цього разу мені приснилося зупинка, синьо-блакитний кольори на лавочці в зупинці стояла коробка, а коробці ганчірки забруднені чим те, чи бруд толі засохла кров, а під коробкою маленьке кошеня, я прибрала все сміття з коробки, знайшла чисті ганчірки постелила їх для кошеняти, і поклала його в коробку&# 8230;. ось такий дивний сон&# 8230;

Мені приснився мій померлий пів року назад дідусь. Він стояв на автобусній зупинці і чекав автобуса. Коли я побачила дідуся я побігла до нього і обняла його.

Це уривок зі сну. Я їхала на автобусі і весь час боялася пропустити зупинку. Весь час не наважувалася і виходила останній момент. Один раз навіть автобус вже поїхав далі і мені довелося його зупинити

ЦІКАВО  Монеточка увійшла в Топ – 30 найперспективніших російських зірок у віці до 30 років

автобусна зупинка, не багато людей, під’їхала машина швидкої допомоги, села в неї і там теж сиділи кілька жінок, з ними в житті знайома. серед них працівник медсанчастини.

я з сестрою і татом їхали в тролейбусі ,, і нам потрібно було вийти раніше на зупинку а татові поже, і тут тато встає і каже, що він проїхав свою зупинку, він виходить а ми повинні дивитися уважно не пропустити свою.він виходить а ми розуміємо що проїхали вже 2

я стою на останок сос свим дитиною і зі своєю подругою, ніч, темно, багато людей, я пішла на лругой зупинку і моя подруга дала мені телефон, потім я сіла в напівпорожній автобус і поїхала з дитиною і подруги не виявилося поруч

Вітаю.
Наснилося мені, що я перебуваю на знайомій мені зупинці, зі знайомою людиною, (жінка). Мені треба було кудись поїхати, шукала гроші на проїзд. Час був пізній, точно пам’ятаю, темно ще було. Я метушилася, і не знала що робити. У підсумку знайшла гроші що б виїхати, знайома дала 100 гривень, Пам’ятаю ще, що дзвонила подрузі, плакала по-моєму, точно не пам’ятаю, але дзвонила я їй . Про щось розмовляли не знаю&# 8230; У підсумку я навіть і не знаю, поїхала я куди збиралася чи ні.

Була ніч або ранній ранок, йшов сніг такий легкий, пухнастий, повз проїздило багато автобусів, але я ніяк не могла розгледіти свій!

я їду в автобусі, великий повний автобус, на зупинці виходять люди, і виходить водій, жінка, і раптом автобус починає їхати, водій залишився на зупинці, люди в паніці, я сідаю за кермо і намагаюся зупинити автобус, назустріч багато машин, поворотів, мені страшно, але я зупиняю автобус прямо на повороті, всі живі здорові, багато хто вийшов з нього, але не всі і я не встигла, так як шукала сумку свою і не знайшла, і раптом автобус знову починає рух і я знову сідаю за кермо і намагаюся його зупинити, але&# 8230;.прокидаюся

Привіт, скоро буде рік з моменту цього сну. Почну з того, що у мене є мрія. Я хочу добитися успіху в спорті, це найголовніше в моєму житті. Мені приснився сон в якому я був з дуже красивою дівчиною, але особи за весь сон я так і не бачив (не знаю як так) Ми лежали на лавці, лавка ця знаходилася на автобусній зупинці, ми з нею розмовляли, світило сонце, у мене настрій хороший було. До речі місце на якому ми були, добре мені знайоме, я до того, що місце реальне. Але незабаром, уві сні ніби відмоталося час, і вже сонце не так світило, і дівчата цієї нету (нібито вона пішла від мене) І я сам собі кажу &# 8212; Моє життя зламана, я нічого не добився в спорті, і дівчата цієї більше немає. І я чекав автобус, дивився на знак, автобусної зупинки і чекав його, незабаром я прокинувся. На тому місці, побудували автобусну зупинку. Саме на тому. Мені цей сон спокою не дає довгий час, мені страшно що він може втілиться в реальність, спорт це все що у мене є, це найважливіше в моєму житті. Допоможіть будь ласка

Я вийшла з повороту і села в зупинку.Навколо туман (він слабкий) крізь нього я бачу ліс він стоїть і з лівого боку дороги і з правої.Зупинка біля траси.Я знаю її тому що часто їжджу по ній.Туман дуже густий на початку дороги, просто біла пляма туману.Таке ж біла пляма і в повороті звідки я вийшла.Зупинка варто боком.Повернена в один бік.Я плачу, дуже сильно і гірко.Сиджу просто і реву.
З того ж місця виходять три хлопчика.Всі троє мені подобалися і зараз так трохи подобаються.На них однакові шапки і куртки.Один з них підходить до мене і обіймає успокаівет.Я знаю його, ми іноді листуємося.Другий коштує трохи віддалилася.Його я теж знаю.Він стараеться уникати мого погляду.Третій теж хто то знайомий, він стоїть далеко від на.Я розмито бачу його.З першим у нас почалися стосунки.Другий всюди слідував за нами, а третій зник.просто расстворіться.

я був в гостях у своєї колишньої дівчини. живе вона в іншому місті. коли ми зустрічалися, я часто після роботи приїжджав до неї додому, ми проводили разом час, а потім пізно ввечері я йшов на автостанцію, щоб встигнути на останній автобусний рейс в своє місто. так і уві сні &# 8212; не пам’ятаю як я опинився у неї, пам’ятаю вже ближче до кінця сну &# 8212; вона мені каже, щоб я йшов уже на зупинку. я виходжу з під’їзду і йду на зупинку. але замість того, щоб йти по темній вулиці, як я зазвичай ходив я вирішив піти по сусідній вулиці, більш освітленій. я глянув на годинник, до останнього рейсу залишалося приблизно 10-15 хвилин, часу в обріз, вистачить тільки якщо йти на зупинку швидким кроком. І ось я пішов не по тій дорозі, як зазвичай ходив на зупинку, а трішки по іншій дорозі. І раптом уві сні я розумію, що йду зовсім не в ту сторону, свій поворот я пропустив і заглибився в інший бік. При цьому чомусь під ногами замість асфальту у мене виявився то-ли пісок, то чи крейдяний насип, то-ли глина. але суха курна дорога. я повернув назад і поспішив повернутися на той поворот, який я пропустив і треба було туди згорнути. заодно я розумію, що час втрачено і я швидше за все опjздаю на автобус. Далі ще краще &# 8212; я усвідомлюю, що я взагалі заблукав. Я приблизно розумію в який я частини міста перебуваю, але я не впізнаю жодну вулицю навколо, не впізнаю будинків. Тоді я звернувся до перехожих, вони мені вказали на іншу зупинку, там мій автобус мав проїжджати мимо. Я став його чекати. Тут подьежает маршрутка. Я намагаюся подивитися на вивіску, щоб дізнатися куди він їде, але вивіски не бачу. Намагаюся звернеться до водія, питаю його куди він їде. Виявляється автобус їде не в моє місто, а в сусідній. Тоді я запитую, а він через моє місто проїжджає чи ні. Чи можна мені доїхати до мого міста до центру? Тут водій відповідає, що так, він буде заїжджати в моє місто, але місць в автобусі немає. І щоб до нього сісти я повинен був заздалегідь по телефону замовити собі місце в автобусі. Він мене питає, чи телефонував я раніше і чи замовляв собі місце. Я відповідаю, що ні, я не дзвонив. Тоді він мені каже, що я не можу тоді тебе взяти з собою, вибач.

ЦІКАВО  Вони віддалися роботі повністю

Я з молодим чоловіком, який мені подобається, але який старший за мене на 7 років. десь гуляли, він чомусь тримав мене за руку, йшли з якихось малознайомим місцям, але метою була автобусна зупинка. Прийшли на зупинку.але там було порожньо.Він насупився і сказав:&# 187; Дивно, що нікого немає.Але ми будемо чекати автобуса.я ж повинен відправити тебе додому&# 187;.В його голосі чулася турбота.А було годин 11 вечора, я тоді цього не розуміла (автобуси в цей час вже не ходять).Ми стояли і про щось розмовляли.Потім я зрозуміла, що автобус не прийде.Стала дзвонити татові, щоб попросити його забрати мене, він накричав на мене.Я мало не розплакалася.Молода людина, яка мені подобається, взяв моє обличчя в свої руки і став заспокоювати.Потім спокійно сказав:&# 187; Зараз ми просто підемо на іншу зупинку і дочекаємося твого батька&# 187;.Взяв мене за руку.І впевнено повів шукати іншу зупинку.

я підходжу на зупинку в тому районі де раніше жив, стоїть дівчина з якою у мене починаються відносини наяву, я її відразу обійняв і поцілував, вона була не проти, далі не пам’ятаю

Вітаю.Ми другий день сниться зима-літо.Як люди з мого минулого (друзі) допомагають мені.Він чистить сніг на вулиці я його чекаю на новій побудованої автобусній зупинці, де багато знайомих ,, яких я не впізнаю.Він привозить два мотоцикли на зупинку ми їдемо на двох мотоциклах, я за кермом по розтанула дорозі (сльота, але бруду не було) Ми каталися весь день до вечора і домовилися з ним зустрінеться знову ввечері і я прокинулася. У цю ж ніч мені сниться другий друг, дія відбувається теж взимку, але я не пам’ятаю сон.

я підходжу до зупинки з друзями, з якими познайомилася пару днів назад, вони бурхливо дуже поводяться, намагаються втягнути мене в загальні розмови і суперечки, а я не виявляю емоцій

Мені наснилася зупинка біла красива як арка, я питаю у мами це точно зупинка щось не схожий вона відповідає що так

Я йшов на автобусну зупинку і побачив свою колишню дівчину в яку був закоханий ми подивилися один на одного і розійшлися як у морі кораблі.

[email&# 160; protected]
Привіт, снилося що я їду в автобусі потім на зупинці я виходжу, і вже спізнююся на той автобус в якому їхала, потім десь ходжу, і приходжу на іншу зупинку і там залишаюся чекати автобус

мені потрібен був автобус з цифрами 32 і я несподівано обернулась і побачила потрібний мені автобус але я його не чекала на зупинці а йшла пішки !автобус зупинився на одну буквально Сегунди встигла дівчина в нього забігти а я була в растеренності і не розуміла що робити бігти або все одно не встигну взагалі я була в нерозумінні !вообщем кому потрібно той заплигне

ЦІКАВО  Сорочка по соннику: колір і стан одягу, до чого сниться бачити жіночу і чоловічу сорочку

я з стояла на зупинці з дочкою посадила її в автобус а сама пішла назад за сумкою але автобус виїхав бачила дорогу пряму навколо було поле потім я пішла по дорозі за автобусом а з боку проїжджали вантажні машини.

йду на зупинку з працею так як йде сніг але не холодно і в руках у мене важка сумка але до зупинки залишилося зовсім небагато

Траса, порожня зупинка, на ній тільки Кохана людина з яким нещодавно розлучилися, стоїть і чекає автобус.

стою на зупинці, мій хлопець дивлюся з іншого варто тут же, я образилася і пішла, дивлюся він за мною йде але чому то голий існег навколо рает

я підійшов до зупинки де побачив молоду дівчину, приблизно мого віку здається.Я сказав їй що вона даремно чекає тут автобус або маршрутку, адже вони вже не ходять, а вона відповіла на кшталт що знає і все одно збирається чекати.Ми трохи поговорили і я пішов далі.Відходячи від тієї зупинки я почав шкодувати що пішов, і повернувся назад.У мене чомусь був пакет з продуктами і я запропонував їй перекусити.Ми почали спілкуватися і тут я прокинувся.

Я стояла на зупинці з друзями та однокласниками. чекали автобус.Розмовляли, сміялися. Проїхало приблизно 4-5автобусов, але потрібного не було. Все не по нашому маршруту. Але ми особливо не турбувалися, нам було цікаво разом

Стояла на зупинці з друзями . чекали автобус. Проїхало приблизно 4-5 автобусів, але потрібного не було. Ми стояли веселилися і розмовляли

Мені наснилося, що я з правої руки витягнула кліща дуже великого кліща . після чого я його поклала на підлогу і розчавила молотком

МЕНІ наснилася на знайомому маршруті а точніше біля батьківської хати побудована нова зупинка. Але вона така незвично красивий. Начебто вхід в яке то будівля з широкими сходами з багатими дверима і все це з мармурового матеріалу в бордовий колір. дуже.незвичайна зупинка таких не буває.

Переходячи дорогу я побачила колишнього хлопця на остоновке сідав в маршрутку чому була дуже здивована.

wh0cd308182 [url = https: // duricef.world /] continue reading [/ url] [url = https: // furosemide.fund /] buy furosimide [/ url] [url = https: // abana.reisen /] generic abana [/ url] [url = https: // inderal.fund /] inderal [/ url] [url = https: // phenergan.zone /] phenergan [/ url] [url = https: // proscar.world /] proscar [/ url]

Наснилося, як я проходжу повз зупинки, на якій багато людей, і помічаю на ній знайомого хлопця, з яким кілька днів тому припинила спілкування. У підсумку, я подивилася на нього, відвернулася, щоб не помітив мене, і пішла далі.

Уві сні я сідаю в маршрутку чи автобус, проїжджаю Коло і виходжу на цій же зупинці, на якій села. Потім знову сідаю, проїжджаю Коло і виходжу на тій же зупинці. Роблю це безцільно, немає думок &# 171; чому так, навіщо&# 187;. Іноді заходять знайомі в маршрутку, потім виходять. Але я так і їжджу кругами, виходячи на 1 і тій же зупинці. Сон снився вже двічі.

Я йшла в красивому повітряному плаття намагаючись дістатися до будинку я згадала що у мене є на один проїзд і села в автобус але не привіз мене додому а привіз на іншу зупинку поруч з колишнім будинком в якому я жила .Коли я виходила я не розплатилася . Було на вулиці темно але зима була тепла.Швидше за все вона закінчувалася але не суть мені не було холодно. На зупинці були люди компанія і просто стоять люди я стала перераховувати гроші, але там виявилося не вистачає шум виходив від того що там були дріб’язку.Я помітила що поруч стоїть мій знайомий але я не наважилася до нього підійти я сіла на сходинки закритого магазина і стала чекати. Але потім до мене підійшов хлопець з компанії і сів поруч .Став приставати не прямий затискати в кути а стосуватися рукою мені це не сподобалося і я відійшла . Раптом їх компанія вибухнула реготом мені стало неприємно. І я відійшла подалі .Мені потрібна була допомога. &# 8230;&# 8230;&# 8230;.

Я стою на автобусній зупинці, підходить мій дуже старий і не приємний знайомий, на якого образа з дитинства&# 8230; Ми з ним розговорилися, і поцілувалися